Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening, verzoeken wij u contact op te nemen met de afdeling klantcontact. Dit kan per e-mail, post of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht in behandeling nemen en proberen deze op te lossen.

U kunt ons telefonisch bereiken via 085 – 060 8999. Of via e-mail: [email protected] Ook kunt u het het contactformulier hieronder gebruiken.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte brengen.

Komen we er niet uit, dan kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar VOG-Aanvraag.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Voor uw veiligheid onze wetgeving & security partners