Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening, verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, via de chat, via het contactformulier of per e-mail. Onze klantenservice zal de klacht in behandeling nemen en proberen deze voor u op te lossen.

U kunt ons telefonisch bereiken via 085 – 060 8999. Of via e-mail: [email protected] Ook kunt u het contactformulier gebruiken.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen in behandeling nemen. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u op de hoogte stellen.

Komen we er niet uit, dan kunt u ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar VOG-aanvraag.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Voor uw veiligheid onze wetgeving & security partners